„Dezastru” pentru femei sau pentru barbati? Revoluția sutienelor – nu se mai poartă modelele Push-up, în 2019 este la modă confortul

0
471

Vânzările de sutiene push-up se prăbușesc, noua lenjerie la modă se bazează pe confort și încrederea în propriul corp.

În 2019 se împlinesc 25 de ani de când Wonderbra a dezlănțuit o nebunie a sutienelor: fotografia cu Eva Herzigova cu un decolteu superb. Mai târziu, în acel an, Kate Moss a probat acelasi tip de sutien, declarându-se foarte mulțumită.

De asemenea, în 1994, ca răspuns la creșterea dramatică a vânzărilor Wonderbra, marca Victoria’s Secret a lansat prima sa reclamă TV. VS a devenit de atunci recunoscută global, ces mai cunoscută firmă de lenjerie datorită unui show de modă anual, un show în care modelele sau “îngerii”, cu corpuri spectaculoase și sânii fermi – defilează cu produsele din catalogul anului respectiv sub ochii apreciativi ai oaspeților din prima linie, vedete cum ar fi Leonardo DiCaprio, cu o audiență globală de 500 milioane de euro.

Eva, în 1994, în reclama “Hello Boys” de la Wonderbra

 

 

Între timp sutienul push-up a devenit un instrument de atracție (hetero-) sexuală și a fost tendința dominantă pe piața lenjeriei pentru femei din ultimul sfert de secol. Luna trecuta, Victoria’s Secret a fost desființată pentru lipsa de diversitate a corpului și există dovezi că sectorul de lenjerie este gata să se transforme în ceva mai confortabil pentru clientele sale. Ed Razek, directorul departamentului de marketing al companiei mamă Victoria’s Secret, L Brands, a fost forțat să-și ceară scuze după ce a declarat pentru revista Vogue că nu dorește modele transgender în spectacol deoarece ar distruge „fantezia”. În același interviu, el a spus că nici modele supraponderale nu vor fi incluse în acest show în viitor. „Nu. Nu cred că ar trebui să facem asta. De ce nu? Pentru că show-ul este o fantezie. Este un produs de divertisment special de 42 de minute”, a declarat Razek.

“Am vrut ca femeile să se simtă sărbătorite”: modele la show-ul Rihanna’s Savage X Fenty Fall / Winter 2018 în timpul săptămânii de modă din New York, în septembrie.

În 2018, Edited, o companie care urmărește industria confecțiilor, a remarcat că, pe baza unui eșantion de comercianți cu amănuntul din SUA, Marea Britanie și Europa, vânzările de sutiene push-up au scăzut cu 50% , în timp ce vânzările de sutiene simple sau sutiene triunghiulare au crescut cu 120%.

“Definiția corpului sexy a evoluat”, afirmă Heather Gramston, managerul de achiziții la Selfridge’s Body Studio. “Acum este definit de modul în care o femeie se simte atunci când poartă ceva – spre deosebire de cum arată în lenjerie intimă arhetipală creată de mințile bărbaților.”.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments