Cele mai active companii de pe piață au recrutat în cele două zile: Accenture, Almaviva Services, ESET, SCC Services, Lidl, Conduent, Faurecia, EON, EZLO Romania, VEO Worldwide Services, Kuka, Amazon, Xerox, Delphi Technologies, Expleo Group, Alten, Centrul Educațional Unirea, Elflein Transport & Logistik, UniCredit Bank, Randstad Romania, Firecredit, ArcelorMittal Iași sau Bosch Automotive. Au fost disponibile peste 2000 de job-uri, din domeniile Automotive, Retail, Resurse Umane, Energie, Inginerie, Financiar-Bancar, Call Center sau IT.
Recrutarea s-a făcut într-un mod inteligent, prin intermediul unei aplicației prezentate în parteneriat cu eJobs România. Feedback-ul participanților aflați în căutarea unui loc de muncă a fost unul pozitiv în ceea ce privește utilizarea aplicației prin intermediul căreia au aplicat cu CV-ul digitalizat la toate job-urile de care au fost interesați.
“Târgul de Cariere Iași a fost primul eveniment din acest sezon. Ne bucurăm că am început la Iași cu un nou frecord de participanți. Dacă în toamnă am avut 7000 de persoane la eveniment, un alt record pentru noi, acum l-am doborât pe anteriorul. Așteptăm să revenim în toamnă, cu și mai multe oportunități profesionale.”, a declarat Alina Agafiței, PR Manager Târgul de Cariere.
Povestea Târgului de Cariere a început în anul 2006, în Cluj-Napoca și s-a conturat odată cu trecerea timpului. În prezent, după un deceniu de evenimente, Târgul de Cariere a devenit cea mai răspândită platformă de recrutare și totodată, cea mai complexă. Târgul de Cariere transformă evenimentele într-o adevărată călătorie pentru candidați și pentru companiile participante, una care implică dezvoltarea personală, inițierea și dezvoltarea carierei. Prin evenimentele de recrutare organizate, platforma pune accent pe multitudinea de oportunități existente.