În contextul în care restaurantul Mamma Mia are în spate un profit anual de peste un milion de lei, clienții se plâng atât de mâncarea, cât și de servirea din această locație. În decursul anului trecut au fost nenumărate plângeri postate chiar pe pagina restaurantului, dar nimeni nu a luat nici o măsură. Majoritatea oamenilor s-au plâns în special de modul nemulțumitor în care au fost serviți, fie au fost prea dezamăgiți de mâncare, iar experiențele lor au fost făcute publice. În timp ce patronul Mamma Mia are un profit anual de un million de lei, clienții dezamăgiți primesc doar un mesaj din partea restaurantului, totul fiind considerat o experiență neplăcută.
Ce se întâmplă cu plângerile clienților
Până acum nimeni nu a răspuns concret în fața clienților atunci când aceștia au răbufnit și au făcut publice experiențele neplăcute, iar unele au fost extrem de grave. O clientă a găsit fire de păr în mâncare, alți clienți nu și-au putut recunoaște meniul atunci când au optat pentru mâncarea la domiciliu, iar despre pizza s-au scris nenumărate experiențe neplăcute. Chiar și așa nimeni nu a luat nicio măsură. Iar noul an, 2020 a început cu plângeri la Mamma Mia.
“Mâncarea este dezastruoasă, angajați incompetenți, experiențe neplăcute. Nu recomand!”, mesajul unui client.
“Am mâncat cea mai proastă pizza !!”, a mai spus un client.
“Peste o oră de când am dat comanda! Încă așteptăm!”, a scris un client.
“După o oră jumătate a venit comada, conform chelnerului, fu o încurcătură la bucătărie! La naiba, chiar la o masă de două persoane s-au încurcat!”, a precizat un client.
“Bună ziua! Dorim să remediem situația de aceea vă rugăm să ne lăsați într-un mesaj privat datele dumneavoastră pentru a vă contacta! Mulțumim!”, mesajul reprezentanților restaurantului Mamma Mia.
În topul celor mai profitabile localuri
Chiar și așa, restaurantul Mamma Mia este în topul localurilor profitabile din oraș. Administratorul Florin Marcu are anual profit de peste un milion de lei, chiar și cu clienți care se plâng atât de mâncarea de proastă calitate, cât și de servire. Potrivit datelor furnizate de Ministerul de Finanțe, Restaurantul Mamma Mia, administrat de SC Maf Force SRL, având ca administrator pe Florin Marcu are un profit net de peste un milion de lei, asta în ciuda faptului că în spatele acestei sume se ascund multe abuzuri.
Și angajații se plâng la Mamma Mia
Probleme sunt și în interiorul administrativ al restaurantului, iar de aici clienții au de suferit și se văd nevoiți să îți scrie dezamăgirile chiar pe pagina de socializare a restaurantului Mamma Mia.
“Orele suplimentare rar sunt plătite și adeseori se ivesc cazuri când trebuie să fii la serviciu indiferent că ai liber, mai ales în zilele de sărbătoare. Evident poți să refuzi șefii, nu au să-ți reproșeze absolut nimic, doar că …rămâi cu privirile aspre ale colegilor. Atmosfera este în mod paradoxal când foarte bună, când foarte proastă, dar niciodată la mijloc. Dacă nu ai o personalitate puternică, nu vei face față acolo. O altă problemă constă în faptul că șefii, indiferent de ierarhie au salarii bune, dar în același timp sunt strânși cu ușa să exceleze. Automat starea de nervozitate se transmite și angajaților simpli care deși fac cele mai grele munci, trebuie să îndure și înțepăturile din partea superiorilor. În SC Maf Force totul e ca o mare familie, începând de la șeful mare și până la ajutorul de bucătar. Dacă te înțelegi cu 10 din 40, ești prietenul tuturor, în schimb dacă te cerți cu 5 din 40 mai reziști doar câteva zile acolo”, a declarat un fost angajat.
La Mamma Mia restaurantul este gândit ca o adevărată fabrică de bani, uitându-se de nemulțumirile clienților. Iar pentru creșterea numărului acestora, patronul a gândit să diversifice serviciile și ofertele din meniul localului.