Controversaţii soţi Stegaru au devenit invitaţi permanenţi la Acces Direct şi au divizat românii. Pe de-o parte, există oameni care urmăresc zilnic această telenovelă transpusă în viaţa reală, pe de altă parte există persoane care consideră degradant ce se întâmplă la Antena 1 şi somează CNA-ul să ia măsuri.
După ce Vulpiţa şi Viorel au fost duşi de postul TV în comisia de Agricultură din Parlament şi prezentaţi drept fermieri, o bună parte a publicului român a luat foc şi a cerut măsuri dure de la Consiliul Naţional al Audiovizualului. Totodată, mai mulţi români s-au declarat şocaţi de comportamentul celor doi vasluieni din emisiune, cerând ca aceştia să fie scoşi de la TV pentru că dau un exemplu prost copiilor.
În faţa unul val de reclamaţii, CNA a luat decizia de a amenda Antena 1 cu suma de 100.000 de lei (în jur de 20.000 de euro), considerând că Acces Direct a încălcat legislaţia audiovizualului cu privire la protecţia copilului şi dreptul la demnitate.
Reprezentanţii postului TV s-au apărat spunând că sunt o televiziune comercială şi că nu consideră că Vulpiţa şi Viorel sunt „subiect de interes public”, ci o poveste de viaţă cu personaje reale. Aceştia au mai precizat şi că numărul sesizărilor a fost foarte mic comparativ cu audienţa emisiunii.
Antena 1 pare că nu are de gând să renunţe la soţii Stegaru în ciuda sancţiunilor CNA, iar cifrele par să vină în sprijinul postului TV. Acces Direct domină intervalul 17:00 și 19:00 pe toate cele trei segmente de public (comercial, urban, naţional), iar în data de 7 februarie, la minutul de aur, 3.028.000 de telespectatori din toată țara urmăreau „telenovela Viorel şi Vulpiţa”.
Povestea de dragoste cu năbădăi a celor doi a prins şi pe Youtube, aducând cifre impresionante canalului Acces Direct. Conform site-ului de specialitate Social Blade, vizualizările şi abonaţii canalului au explodat odată cu postarea înregistărilor emisiunilor cu Vulpiţa.
Dacă prin luna decembrie 2019 canalul de Youtube al Acces Direct făcea 2-3 milioane de vizualizări săptămânal, la final de ianuarie/început de februarie, numărul ajunse la 10-11 milioane de vizualizări pe săptămână. De asemenea, în ultimele 30 de zile, în jur de 70.000 de oameni s-au abonat la Youtube-ul emisiunii prezentate de Mirela Vaida.