Compania Coca-Cola, unul dintre cei mai mari clienți publicitari, a anunțat că oprește comunicarea publicitară atât pentru brandul Coca-Cola, cât și pentru celelalte produse din portofoliul. Decizia intră în vigoare din luna aprilie, până la o dată pe care o vor comunica ulterior, a anunțat compania pe pagina sa de Facebook.
„În această perioadă dificilă, am hotărât să oprim orice comunicare publicitară. Prioritatea noastră este siguranța și sănătatea angajaților noștri precum și a comunităților în care activăm”, au anunțat reprezentanții companiei.
Este o decizie care se va simți puternic în industria media din România, având în vedere că Coca-Cola este unul dintre cei mai mari advertiseri din țara noastră, dar și din lume.
Măsura a fost anunțată deja și în alte țări, precum Marea Britanie, India sau Thailanda.
Compania mai anunță că donează, la nivel mondial, peste 120 de milioane de dolari pentru a susține lupta cu COVID-19.
„Pentru început, sprijinul nostru imediat este îndreptat către cei care lucrează în domeniul medical, prin furnizarea de echipamente de protecție, apă și băuturi răcoritoare, precum și către grupurile vulnerabile, prin furnizarea de alimente”, se arată în anunțul Coca-Cola.