Băncile românești pot întreba clienții de unde au banii de care dispun, dar și ce fac cu ei – atunci când sumele sunt mari. Un asemenea caz a ajuns la BT. Omul a zis ce vrea să facă cu banii, iar mailul respectiv s-a plimbat între angajații băncii. Acum, banca spune că a fost doar „neglijență”. Pe 8 iulie, un client a trimis o declarație despre ce va face cu 85.000 de euro. Probabil exasperat de procesul băncii, el a spus următoarele: „[…] îmi doresc foarte mult să mă distrez, motiv pentru care voi călători în Olanda, unde prostituția este LEGALĂ, să …consum marijuana, hașiș și aș încerca și niște ciuperci, fiind LEGALE. […]”.
Ne asumăm public să luăm măsurile care se vor impune și conlucrăm activ cu instituțiile abilitate.
Mailul de la client a ajuns la angajatul băncii pe 8 iulie la ora 10.18. Trei minute mai târziu, angajatul dă mailul mai departe unei colege. Pe 22 iulie la ora 15.08, colega respectivă îl trimite altei colege. Mesajul ei a fost: „Uite declaratie ce a dat unu cand I am spus ca trebuie sa spun ace face cu 85000 euro”.
Nu e clar, deocamdată, la câți colegi a ajuns mailul respectiv. Dar a ajuns să fie printat și să circule pe Facebook și în grupuri de WhatsApp.