Registratura Primăriei Municipiului Iași, împreună cu centrele de cartier, vor aloca un ghișeu destinat pentru primirea documentelor destinate Direcției Arhitectură și Urbanism – Serviciul Autorizare Construcții și Biroul Dezvoltare Urbană și Monumente.
Zilnic, în intervalul orar 8.30 – 12.30, la ghișeul Registraturii Primăriei va fi prezent câte un inspector din cadrul Direcției Arhitectură și Urbanism pentru a verifica conformitatea documentelor înainte de depunerea lor, astfel încât documentațiile să fie complete în momentul depunerii, și va oferi suport tehnic dacă este necesar. De la ora 12.30 până la sfârșitul programului actele vor fi preluate de un angajat al Centrului de Informații pentru Cetățeni.
Ne dorim să optimizăm activitatea fiecărei direcții din Primărie pentru a ne adapta cât mai repede și mai profesionist la nevoile cetățenilor Municipiului Iași. Cele mai dificile probleme sunt la Direcția de Urbanism. Am transferat oameni din alte compartimente care lucrează acum la Direcția de Urbanism și am refăcut toate circuitele documentelor.
Am făcut și un regulament pentru ca fiecare petent să știe ceea ce trebuie să depună de la început. Dosarul este primit dacă toate documentele care vizează o speță este complet astfel încât după depunerea lui să putem să-l procesăm imediat, a declarat primarul Mihai Chirica într-o conferință de presă.