Feriți-vă de escrocii de la Quick Mag! Comenzi fără facturi, livrări de produse incomplete și deteriorate

0
924

Un nou țepar pe platforma E-commercial! Magazinul online Quick Mag trage țepe după țepe, iar reclamațiile clienților sunt desprinse parcă din țările bananiere, în care ecourile unor fapte penale nu penetrează până în birourile instituțiilor  cu atribuții de control.

“În data de 8 mai am avut proasta inspirație de a face o comandă online de pe site-ul Quick Mag. Firma de curierat s-a mișcat repede și a doua zi am primit comanda. De la primirea acesteia a început un coșmar. În primul rând, comanda mi-a fost livrată într-o folie de plastic, fără nicio protecție, în ciuda faptului că produsele comandate erau fragile, printre ele fiind camere video auto sau alte obiecte din plastic casant. La momentul desfacerii acelei pungi, am constatat că toate produsele, cu o singură excepție, erau scose din ambalaje, ca și cum cineva ar fi cotrobăit prin pachet, ambalajele erau deteriorate, iar parte din produse erau zgâriate. Una peste alta, lipsea factura fiscală, care în mod normal ar fi trebuit să însoțească comanda, mai ales că acest act era necesar pentru contabilitate, comanda fiind făcută pe firmă. Am sunat imediat la firmă și după o oră am reușit să iau legătura cu cineva de la un așa-zis call center. Mi s-au dat garanții că problemele se vor comunica “departamentului de profil”. A doua zi, deoarece nu am fost contactat de nimeni de la aceasta firmă, iar factura nu îmi fusese trimisă pe mail, am sunat din nou. Nu a răspuns nimeni pe parcursul întregii zile, drept pentru care am făcut o sesizare direct pe platforma comercială, care nu a fost procesată de nimeni. A treia zi am sunat și am dat de același angajat care s-a jurat că va trimite factura în acea zi, lucru care nu s-a întâmplat. În cea de-a 4-a zi, la telefon nu a mai răspuns nimeni…”, este una din reclamațiile depuse la OPC Iași de către unul dintre clienții țepuiți de escrocii de la această firmă.

Firma Premiere D’elite SRL care administrează Quick Mag a fost înființată anul acesta și nu are declarat niciun angajat. Acest fapt, care ar cădea și el în sarcina instituțiilor statului, nu a împiedicat această firmă să ajungă în timp record să domine piața de pe platforma E-commercial, fiind a doua după eMAG.

Administratorii firmei care administrează Quick Mag au tras țeapă până și firmei de curierat care le transportă produsele de doi bani. În acest sens, pe rolul Judecătoriei Sectorului 2 există Dosarul nr. 9869/300/2021, prin care firma de curierat Fan Curier Express încearcă să obțină de la debitorul Premiere D’elite SRL  o sumă importantă de bani în contul serviciilor de curierat.

Achiziții cu finalizare în instanță

Tot în instanțele ar trebui  să ajungă și clienții țepuiți de această firmă, deoarece din partea angajaților acesteia,  din câte s-a văzut și din reclamația redată mai sus, nu există nicio intenție de rezolvare amiabilă a vreunui diferend. Mai mult, în însăși politica de retur a firmei sunt strecurate abuzuri.

Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au  fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare; produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. Produsul se returnează în ambalajul original, sigilat, neutilizat”, se arată în politica de retur.

Din start, clientul prejudiciat este perdant, în condițiile în care produsele, prin însăși modalitatea defectuoasă de livrare, ajung  deteriorate, iar demonstrarea acestui lucru este un proces destul de anevoios, mai ales atunci când livrarea se face din start în condiții improprii, în mod premeditat, iar eventualele reclamații nu sunt preluate de departamentul de Customer Service.

Reporterii 7Est au încercat să ia legătura cu reprezentanții acestei firme, dar la telefonul pus la dispoziție de firmă nu a binevoit să răspundă nimeni.

Datele de identificare fiscală a țeparilor

SC Premiere D’elite SRL – Cod fiscal 42900628; Nr. Reg. Com: ROONRCJ23/3473/2020; Sediu Social: Str.Constantin Giurca nr.8, Dobroești, Ilfov; CONTACT Email: [email protected]; Telefon: 0769305199 – “telefon deranjat” și  0790313431 (telefon la care se răspunde preferențial); Adresa:  Victor Dumitrescu 112 C+D, Dobroești, Ilfov.

5 1 vote
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments