Top idei de afaceri pentru viitor

0
121

Cu toții suntem în căutarea inspirației cândvine vorba de a investi într-o idee de afacere. Ultimii doi ani au schimbat semnificativ piațaafacerilor. Ideile pe care le aveam din articolele citite sau de la antreprenorii pe care îi urmăream fie nu mai sunt de interes, fie nu mai are rost să le demarăm fiindcă există deja competitori care și-au înrădăcinat bine brandul și au acaparat piața. Sperăm ca ideile din acest articol iți ofere o nouă perspectivă.

 

Outsourcing scouter

Nu știu dacă a mai apărut în vreo publicațieaceastă idee sau dacă ai mai auzit pe undeva despre ea, dar consider este mare nevoie de o astfel de abilitate și pe piața din România. Outsourcing-ul a devenit o sursă importantă îndezvoltarea afacerilor, dar mai ales o resursă laîndemâna oricui.

 

Problema este că oferta e atât de mare pe piață, încât este greu faci alegerea potrivităatunci când vrei alegi o echipă externă care preia un anumit proiect sau o serie de activități operaționale.

 

Aici intervine outsourcing scouter-ul care face selecția colaboratorilor pentru firmele care vor să externalizeze operațiuni. Ai putea îțidezvolți o abilitate în acest sens și găseștisau formezi echipe potrivite pentru cliențiităi care caută profesioniști în diferite domenii de activitate.

 

Printare 3 D

Chiar dacă sună futuristic, încă, acest model de afaceri nu mai este atât de nou. Totuși, pentru deocamdată nu s-a dezvoltat suficient, maiales la noi în țară, poate fi considerat un start-up pentru viitor. Mai exact, poți crea orice fel de obiecte – de la proiecte sau chiar elemente componente pentru locuințe până la căști pentru telefoane.

 

Interesant este aparatura nu costă foarte mult, deci nu e greu dai startul unei astfel de afaceri, care poate funcționa atât B2B, cât și B2C. În momentul de față, poți găsi aproape în toate domeniile de activitate parteneri de business care sunt interesați de servicii 3D printing.

 

Consultant pe aplicațiile de dating

Nu știu dacă ai mai auzit sau dacă îți vine crezi, dar există o adevărată industrie în plinădezvoltare în domeniul întâlnirilor. Aplicațiilede dating funcționau foarte bine și până înpandemie, dar, odată cu restricțiile și cu lipsaîntâlnirilor față în față, acestea au explodat. Prin urmare s-a dezvoltat și această nouăafacere.

 

Funcționează extrem de simplu. Oameni interesați să cunoască persoane folosind aplicații de dating angajează consultanți care îiajuta își creeze un profil atrăgător, dar și inițieze conversații, întrețină dialoguri cu scopul de a ajunge la o întâlnireîn viața reală – cu persoana compatibilă. Serviciile pe care le oferă acești conultanti sunt împărțite în două categorii, așa cum spuneam: realizarea unui profil de calitate și întreținerea conversațiilor.

 

Consultantul poate genera discuții și, o dată pe saptamană sau la un termen stabilit, să-i facăun rezumat clientului. Poate părea ciudat înprimă instanță, dar sunt persoane care accesează acest serviciu pentru fie nu au suficient timp de petrecut pe astfel de aplicații, fie nu sunt pregătite sau nu știu cum susținăo relație virtuală.

 

Majoritatea celor care oferă astfel de servicii sunt psihologi sau freelanceri cu abilitațidezvoltate de comunicare.

 

Transcriere podcast

Podcasturile video sau audio sunt pe val. Unele dintre ele se întind chiar și pe 5 ore! Informațiile vehiculate sunt de multe ori foarte interesante și utile, așa că nu trebuie pierdute sub nicio formă. Din contră, acest conținut valoros trebuie exploatat la maximum și redistribuit pe toate canalele de comunicare accesibile.

 

Cei care realizează podcasturi o fac în primul rând pentru a se promova atât pe ei, cât și pe invitații lor. Dar există și persoane sau companii care le organizează pentru a oferi content util ascultătorilor.

 

Transcrierea acestor podcasturi ajută larealizarea unor articole, de exemplu. Saupentru extragerea unor sloganuri sau expresiicall-to-action care să fie folosite ulterior în postări social media promovate. Cel mai des transcrierile sunt folosite pentru a crea material scris proaspăt și relevant pentru bloguri. Majoritatea companiilor care susțin podcasturi accesează adesea serviciul de transcriere podcast.

 

Costurile de transcriere încep de la 35-50 de lei pe oră, în Romania.

 

Platformă de cursuri

Educație. Acesta este cuvântul de bază la oraactuală în Romania. Mai ales când vine vorbadespre afaceri.  Știm cu toții la scoală nu am fost educați în această direcție și ne dorim aflăm cât mai multe despre acest domeniu.

 

Dar nu doar cursurile de afaceri sunt căutate înRomania. Cum scrii o carte sau cum îțigestionezi timpul sunt alte cursuri pe care acum câțiva ani nici nu trecea prin cap le susținem sau să le urmăm.

 

Prin urmare, dacă faci o platformă în care pui la dispoziție spațiu de promovare celor care creează cursuri de orice fel, poți avea o afacere sustenabilă. Gândește-te ca la următorul nivel al comerțului online: în loc vinzi produse în sisteme precum dropshipping sau affiliate marketing, comercializezi know-how-ul persoanelor cu expertiză în diferite domenii.

 

Editare video

Tik-Tok, Youtube, Instagram, Reels, Story, Facebook Watch, Shorts and so on… Dejaavem o mulțime de platforme care acceptă conținut video și, implicit, avem nevoie de editori video care pregătească materiale pentru aceste platforme.

 

De la cuturi până la infografice și texte imprimate pe video, un editor video a devenit vital pentru afacerile sau antreprenorii care vor se promoveze în online. Prin urmare, acesta este un must have skill pentru freelancerii moderni. Poate deveni și o afacere profitabilădacă te gândești investești într-o echipă de editori care ofere astfel de servicii cliențilorpe care îi găsești tu.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments