Nervi întinși la maxim și ore întregi de așteptare pe aeroportul din Iași. Cu asta s-au confruntat pasagerii care urmau să ajungă aseară pe aeroportul din Londra, pornind de la Iași. Cu doar 10 minute înainte de îmbarcare, compania Wizz Air a anulat zborul, iar oamenii au fost îndemnați să se descurce pe cont propriu. Cu bagaje în mâini și copiii în brațe, oamenii s-au îndreptat la biroul de informații pentru lămuriri și soluții însă au fost lăsați să se descurce.
„Aeronava programata să plece aseară la Londra, la ora 19:40 nu a mai decolat de pe Aeroport Iași. Pentru această cursă urmau să se îmbarce 226 de pasageri, zborul însă a fost anulat din motive ce nu au fost comunicate momentan de compania aeriană. În această situație, pasagerii afectați au avut posibilitatea reprogramării gratuite pe un alt zbor disponibil, rambursarea integrală a biletelor de avion sau cazarea la un hotel din oraș”, a declarat Elena Troia, purt. cuv Aeroport Iași.
Compania Wizz Air a transmis lămuriri printr-un comunicat de presă.
„Zborul Wizz Air W6 3651 de la Iași la Londra-Luton din 25 septembrie a fost anulat din rațiuni operaționale. Pasagerii afectați au fost informați cu privire la opțiunile disponibile, le-a fost oferit un program alternativ de zbor, în funcție de disponibilitate, rambursarea integrală a biletului sau li s-a oferit rambursarea a 120% din tariful inițial achitat, sub formă de credit de companie pentru rezervări viitoare. De asemenea, pasagerilor care au avut nevoie le-a fost oferită cazare. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor rămâne prioritatea noastră numărul unu. Totodată, Wizz Air amintește că anularea oricărui zbor este ultima decizie luată după ce toate eforturile posibile au fost depuse pentru operarea zborului respectiv.”