Pentru ca pe 27 septembrie celebram si Ziua Mondiala a Turismului, Google a anuntat tot azi noii câstigatori ai proiectului Recenzia de Aur si premiaza anul acesta cele mai promitatoare afaceri de pe Google Maps, care apartin domeniului HoReCa, în România.
La editia 2022 au obtinut „Recenzia de Aur” 24 de locatii din toata tara care au înregistrat pe Google Maps cele mai multe aprecieri din partea clientilor, în ultimele 100 de zile.
Este vorba despre afacerile din trei domenii de activitate: restaurante, hoteluri si cafenele. Toate cele 24 de locatii sunt din cele 8 regiuni de dezvoltare ale României.
Au fost selectate afacerile din domeniul HoReCa cu un profil verificat si actualizat cu toate detaliile în Google Profilul Companiei, unde au publicat actualizari constante, afacerile care au avut cel putin 100 de recenzii pe Google Maps si un rating de minim 4,5 stele.
„Unul dintre principalele obiective ale Google în România este sa sprijinim atât persoanele fizice, cât si afacerile mici sa creasca prin digital. Proiectul Recenzia de Aur îsi propune sa faca cunoscute acele afaceri care sunt apreciate de clienti prin note si recenzii pe Google Maps si Cautare. O prezenta digitala puternica, ce poate fi creata prin instrumente gratuite si la îndemâna precum actualizarea Profilul Companiei pe Google, ajuta micile afaceri sa fie vizibile catre clienti din toata tara si chiar din strainatate. Ne bucuram totodata ca putem sa oferim aceste premii în special afacerilor din HoReCa, una din cele mai afectate industrii în ultimii ani”, spune Dan Oros, Head of Marketing Google România.
În România, profilurile afacerilor actualizate cu toate detaliile în Google Maps primesc în medie, în comparatie cu profilurile incomplete, de 4,9 ori mai multe apeluri telefonice, de 2,9 ori mai multe solicitari de directie si de 3,1 ori mai multe vizite pe site-uri, potrivit Google România.
Noii câstigatori ai „Recenziei de Aur” 2022
Restaurante: Moldavian Burger, Târgu-Neamt; STAGE – Nice Dining, Galati; Ziba, Paulesti, Prahova; GYRO’S time-OBELIX, Râmnicu Vâlcea; Al Camineto, Timisoara; Manila – Filipino Food, Satu-Mare; Gastro Local Anca Vlad, Vama-Buzaului; Burger & burrito, Bucuresti.
Cafenele: Chubby Bubble Tea, Iasi; Filicori Zecchini Caffe, Constanta, bd. Tomis; Kaldio Ploiesti Hale, Ploiesti; Cutura Coffee, Râmnicu Vâlcea; Send Coffee, Hunedoara; Cofeels, Cluj-Napoca; Book Coffee Shop, Brasov; Ceramic Cafe, Bucuresti.
Hoteluri: Gradinile Romane, Sat Chiriteni, Neamt; Lebada Luxury Resort & Spa, Delta Dunarii; Hangita, Câmpulung Muscel; NOAH river house, Orsova; Vila SaraDa Boutique, Deva; Pensiunea La Cassa, Viseu de Sus; Pensiunea The Butterfly, Sângeorgiu de Mures; Monopoly Hotel, Otopeni.
Prin completarea Profilului Companiei în Google, afacerile vor aparea pe Google Maps si Google Cautare cu toate detaliile, iar informatiile despre acestea vor putea fi gasite de cei interesati prin cautare pe Google.
Pentru a ajuta IMM-urile românesti sa îsi îmbunatateasca prezenta online si sa iasa în evidenta pe Google, a fost dezvoltat recent si instrumentul Oportunitati Locale.
Acest instrument ajuta afacerile care au deja Profil de Companie în Google Cautare sa îsi îmbunatateasca profilul, iar cele care nu au înca un profil activ, vor fi îndrumate sa îsi creeze unul.
Pe Google Maps exista locatii din domenii diverse, de la afaceri din turism si HoReCa, domenii unde prezenta online este critica, la servicii specializate de tot felul (precum saloane de cosmetica sau frizerii), institutii financiar – bancare, magazine diverse, centre comerciale, afaceri din domeniul medical (precum centre medicale sau de analize) sau auto (service-uri, spalatorii auto etc.). În prezent, pe Google Maps sunt:
Peste 13.000 de restaurante – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 si mai mult de 100 de recenzii;
Peste 10.000 de hoteluri/ unitati de cazare – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 si mai mult de 100 de recenzii;
Aproape 3.000 de cafenele – din care aproximativ 400 au rating peste 4,5 si mai mult de 100 de recenzii.