Hyatt, companie globală de ospitalitate, prospectează piața din România ca parte a strategiei sale de expansiune în Europa de Est. Grupul intenționează să își facă intrarea pe piața locală prin dezvoltarea unui hotel upper scale în București, oferind aproximativ 200 de camere și servicii complete, sub managementul Hyatt, potrivit unui comunicat de presă.
Compania transmite că România se află de ceva vreme pe radarul de dezvoltare al grupului Hyatt, din mai multe motive. Țara are un rol cheie în regiunea Mării Negre, fiind membră a UE și NATO, ceea ce atrage un flux crescut de fonduri și populație. România se poate lăuda cu o sursă bogată de talente creative și antreprenoriale, iar diaspora românească se întoarce aducând cu ea cunoștințe și experiență pentru a contribui la dezvoltarea țării. Bucureștiul, ca număr de locuitori, depășește orașe precum Varșovia, Budapesta sau München, oferind oportunități promițătoare în sectorul hotelier.
Recent, Brașov a deschis primul său aeroport internațional, un pas important pentru stimularea turismului. De asemenea, Cluj-Napoca, al doilea oraș ca mărime din România și un important hub IT, este pe cale să atingă 1 milion de locuitori”, potrivit comunicatului.
„România este o piață foarte atractivă, pe care Hyatt încă nu a reușit să o exploreze. Oportunitățile pentru dezvoltarea unor hoteluri de mari dimensiuni în centrul Bucureștiului sunt rare și, în general, se bazează pe modele de franciză. Obiectivul nostru este să dezvoltăm un hotel full-service, de nivel upper class, sub managementul nostru direct, care să devină emblema brandului în țară. Această abordare ne va permite să ne conectam la piața locală, să dezvoltăm infrastructura și să valorificăm talentele locale. Suntem ferm convinși că această strategie reprezintă cheia succesului pe termen lung. Intenționăm să construim parteneriate cu businessuri locale puternice, așa cum am făcut în Bulgaria, care este cea mai importantă piață din Europa de Est a grupului. Ne propunem să replicăm acest model de succes și în România”, a declarat Takuya Aoyama, VP development în cadrul Hyatt.