BMW dublează producţia lui i8 pentru a răspunde cererii

0
151

BMW a decis într-un final să răspundă la listele de comenzi prelungitepe mai multe luni ale lui i8 şi a dublat cadenţa de fabricaţie a acestui model. Uzina BMW din Leipzig, singura responsabilă de fabricarea lui i8, va produce 20 de unităţi pe zi pentru a răspunde la cerinţele clienţilor, transmite automarket.

 

În anumite situaţii, listele de aşteptare au ajuns să se lungească pe 18 luni, în contextul în care BMW i8 nu este oferit în toate ţările în care sunt comercializate modelele mărcii germane. În prezent, timpul de aşteptare pentru un i8 este de peste patru luni, dar reprezentanţii BMW asigură potenţialii clienţi că dublarea cotei de producţie va duce la reducerea semnificativă a timpului de aşteptare.

 

BMW i8 utilizează un sistem de propulsie format dintr-un motor turbo pe benzină de 1.5 litri şi trei cilindri plus un motor electric de 96 de kW, cifre care-i permit modelului german să atingă 0-100 km/h în 4.4 secunde. Puterea maximă cumulată este de 362 de cai putere, iar în modul 100% electric BMW i8 poate parcurge o distanţă de până la 35 de kilometri. Pe piaţa din Germania, supercarul hibrid de la BMW are un preţ de pornire de 126.000 de euro. De dragul statisticii, vă spunem că, în Regatul Unit, i8 pleacă de la 99.125 lire sterline, pe când preţul de pornire pe piaţa din America de Nord este de 135.700 dolari. Încă de la început, cei de la BMW au spus că respectivele pieţe vor fi cele mai mari pentru noul i8, cu toate că îl vor vinde pe un total de 50 de pieţe.

 

Judecând după rezultatele lui i3 şi i8, cei de la BMW sunt interesaţi să lanseze şi al treilea model al gamei i. Acesta din urmă nu va fi bazat pe un model din portofoliul standard, după cum nu este nici cazul lui i3 şi i8, iar debutul său ar putea avea loc abia după anul 2020. Până atunci, BMW speră să crească semnificativ vânzările acestei game pe toate pieţele, în cursul anului trecut fiind vândute 17.800 de unităţi BMW i la nivel global.

 

 

 

(Sursa: automarket)

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments