Proiectul studenţilor de la Iaşi care au de gând să relanseze maşinile ARO a fost finalizat. Iată că după un an de muncă, automobilul de teren finalizat este gata de drum. Se numeşte iARO Camarad.
Studenţii de la Politehnica ieşeană au terminat luna această maşină care îşi propune să ne aducă aminte de ceea ce a fost, cândva, marca ARO produsă la Câmpulung. Şi pentru că, deşi s-a ales praful şi nu a mai rămas nimic din uzina ARO, lucrurile sunt încă complicate cu drepturile de folosinţă a numelui, tinerii au ales ca numele noului model să fie iARO Camarad Army, scrie 4tuning.ro.
Automobilul a fost terminat în cele din urmă şi nu seamănă cu nimic din ceea ce vedem acum pe străzi. Este fără îndoială o maşină nouă şi inovatoarea, în totalitate realizată în România. Caroseria este una de tip pick-up cu 2 locuri, dar, aparent, va urma şi o versiune cu o cabină dublă şi 4 portiere. Nu ştim ce se ascunde sub capotă, dar se zvonea iniţial că este motorul de Toyota cu care erau echipate unele modele de ARO 244 destinate exportului.
Designul este făcut de Ceaușu Silviu, este luat după modelul IMS, dar cu linii mult mai modernizate, mai agresive.
Echipa care contribuie la dezvoltarea proiectului iARO Camarad este formată din:
Departamentul Management: prof. Sachelarie Adrian, prof. Ursescu Gabriel, stud. Calancea Gabriel
Departamentul Design: Ceau;u Silviu
Departamentul Proiectare 3D: Ceaușu Silviu, Stanciu Sorin, Ștefanoaea Nicolae, Baniță Mădălin
Departamentul Relaţii cu publicul: Boțu Mădălina
Departamentul Contabilitate şi Legislaţie: Fînariu Lucian
Departamentul Sponsorizare: Dubei Roxana, Zaharia Iulian, Ghiurcă Dumitriţa, Alina Pânzari, Fediuc Mihail
Departamentul Administraţie: Duminică Alexandru
Departamentul Motor şi Transmisie: Calancea Gabriel, Levarda Bogdan, Khoury Jony, Petros Balius
Departamentul Suspensie şi Frânare: Calancea Gabriel, Levarda Bogdan
Departamentul Saşiu şi Caroserie: Ceaușu Silviu, Ababei Ion
Departamentul Electrică: Bocu Eduard Victor
Departamentul Auxiliare şi Confort: Palanciuc Vlad
Este un proiect foarte mare şi foarte greu, de aceea totul trebuie să fie organizat pe departamente.
(Sursa: 4tuning.ro)