100 de studenţi din Iaşi află tainele carierei în cercetare, cu ajutorul programului GfK Research Lab

0
102

În luna aprilie se va desfăşura GfK Research Lab, un program de educaţie non formală ce oferă studenţilor din Iaşi oportunitatea de a-şi dezvolta competenţe profesionale în domeniul cercetării de piaţă. Programul este organizat de GfK România, în parteneriat cu Şcoala de Valori şi Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Cei interesaţi de domeniu sunt încurajaţi să se înscrie în program până pe data de 14 martie.

 Studenţii din Iaşi interesaţi de o carieră în domeniul cercetării de piaţă pot intra în lumea cercetării printr-o experienţă de învăţare complexă – GfK Research Lab, care se va desfăşura în perioada 4-29 aprilie. Prin seminarii şi traininguri intensive de dezvoltare personală, la care adăugăm lucrul cu instrumente specifice cercetării de piaţă, participanţii vor trece printr-un proces de autocunoaştere adaptat necesităţilor de învăţare şi vor descoperi cum pot îmbina cunoştinţele dobândite în facultate cu competenţele necesare unei cariere într-o companie multinaţională.

 

Timp de 4 zile, începând cu 4 aprilie, participanţii vor fi angrenaţi într-o serie de ateliere axate pe metode de educaţie non formală, create pentru ca aceştia să-şi dezvolte şi să-şi şlefuiască abilităţile necesare la locul de muncă: descoperirea valorilor personale, time management, asertivitate, comunicare, ascultare activă, organizare, planificare, proceduri, lucrul în echipă, etica muncii. Combinând învăţarea non formală cu obiectivele de dezvoltare specifice unui viitor cercetător, la finalul programului participanţii vor fi mai pregătiţi să adere la un viitor job în domeniul cercetării.

 

Pe parcursul următoarelor 3 săptămâni, sub îndrumarea profesioniştilor GfK, studenţii vor activa în cadrul a 3 module (Procesare de date, Scripting şi Charting) şi vor primi provocări şi suport, astfel încât să devină specialiști cu o pregătire tehnică adecvată cerințelor actuale ale piaţei de research din România.

 

Programul integrează şi o vizită la compania GfK, pentru familiarizarea participanţilor cu mediul de lucru al organizaţiei care îi găzduieşte. În timpul vizitei, aceştia vor participa la un eveniment de tip “Bibliotecă Vie”, în care vor interacţiona cu o parte din angajaţii GfK şi vor descoperi ce înseamnă cariera de cercetător şi cum arată o zi de muncă din viaţa unui angajat GfK.

 

În funcţie de cât de pregătiţi sunt pentru a face acest pas în carieră, la finalul parcurgerii GfK Research Lab, absolvenții programului vor beneficia de oportunități de joburi, internshipuri sau burse în cadrul companiei GfK România.

 

Programul GfK Research Lab se adresează studenţilor de anul 3 şi masteranzilor din domeniile: Economie și administrarea afacerilor, Matematică, Sociologie și Psihologie din Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iași.  Cei interesaţi să-şi construiască o carieră în domeniu sunt încurajaţi să se înscrie în proiect online, în mod gratuit, până pe data de 14 martie, accesând pagina destinată programului: http://scoaladevalori.ro/gfkresearchlab/ şi obţinând acces astfel la expertiza unei companii lider în domeniul cercetărilor de piaţă din România.

 

 

Despre GfK

GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informaţii relevante despre piaţă şi despre consumatori şi care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experţi în cercetarea de piaţă îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienţă GfK în ştiinţa datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de ţări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare şi abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acţionabile, care să permită clienţilor săi să-şi îmbunătăţească avantajul competitiv şi să îmbogăţească experienţele şi alegerile consumatorilor. Pentru mai multe informații, vizitați www.gfk.com/ro.

 

Despre Şcoala de Valori

Şcoala de Valori este o organizaţie non-guvernamentală modernă ce are ca viziune dezvoltarea unei societăţi bazate pe valori prin educaţie inovativă. Punem sub semnul întrebării graniţele educaţiei tradiţionale şi creăm oportunitatea persoanelor de a accesa informaţii de valoare, experienţe de formare a caracterului, de a interacţiona cu modele pozitive şi de a avea expunere internaţională, cu scopul de a creşte responsabilitatea personală şi controlul fiecăruia asupra alegerilor personale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.şcoaladevalori.ro.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments