Dragoş Pătraru l-a invitat joi la Starea Naţiei (TVR 1) pe proprietarul Lactate Brădet şi a anunţat că îi oferă spaţiu publicitar de 50.000 de euro.
În timpul scandalului legat de prezenţa bacteriei e.coli în brânza produsă de Lactate Brădet, Pătraru a promis în emisiune că, dacă se dovedeşte că nu Lactate Brădet este de vină, oferă publicitate de 50.000 de euro în emisiune.
Joi seară, cu proprietarul Brădet în studio, Pătraru a anunţat că se va ţine de cuvânt, după ce s-a dovedit că nu această fabrică a fost de vină pentru îmbolnăvirile copiilor din judeţul Argeş.
„Când am negociat contractul cu TVR, anul trecut, mi s-a dat şi dreptul de a avea un scurt spaţiu de publicitate în fillere (n. r. înainte de emisiune), unde pot aduce eu două-trei reclame. Din acest spaţiu ofer acum reclama. Am promis în emisiune, mă ţin de cuvânt (…) Acum producţia lor e oprită. Când o vor reporni, aştept un spot de la ei. Dacă nu vor avea un spot, o să apar eu cu iaurtul, fac eu momentul publicitar”, a declarat Pătraru pentru Paginademedia.ro.
Prezentatorul emisiunii ”Starea naţiei” a explicat că publicitatea respectivă ar costa 50.000 de euro. „Aşadar, pentru a da reclamă la Lactate Brădet, aşa cum a promis, pentru a-l sprijini pe acest producător după ce l-a tăvălit toată ţara, deşi nu brânza lui i-a îmbolnăvit pe copiii din Argeş, tembelul de Pătraru va mânca un iaurt de la firma asta în câteva dintre secundele lui. Asta valorează, fără a pune la socoteală prezenţa dobitocului de Pătraru, ca endorser, peste 50.000 de euro pe sezon (…) Bani pe care fraierul de Pătraru nu-i va mai lua de la o altă firmă care ar vrea ca urangutanul de Pătraru să-i mănânce iaurtul la tv, pentru că prostul de Pătraru a promis că îi dă acestui om reclamă gratuit (…) În cazul Brădet, reclama nu va fi efectiv în emisiune, pentru că banii ăştia îi încasează TVR, ci în secundele de reclamă aferente filler-ului”, a explicat Pătraru.
(Sursa: paginademedia.ro)