Ieșeanul George Adumitroae a obţinut o finanţare europeană pe programul Start-UP în valoare de 20.000 de euro pentru deschiderea unei agenţii creative. Începând de săptămâna trecută, a lansat un alt start-up, AdSharing se numeşte şi este primul şi singurul serviciu cu aceste facilitate din Europa (în SUA există de vara trecută).
„Ce facem noi? Conectăm brandurile cu şoferii obişnuiţi print-o platforma de advertising care permite advertiser-ului să plătească servicii corecte, iar şoferului să încaseze bani, fără să ia pe cineva în maşină sau să-şi modifice în vreun fel traseul său zilnic. E ca un fel de UBER pentru reclame, disponibil pentru prima dată în Iaşi.” a declarat George Adumitroae.
„Poate deveni şofer în aplicaţie oricine doreşte, cu două condiţii: să fie mai mare de 20 de ani şi să aibă un cazier curat. Şi e disponibil în Iaşi! Ideea e simplă: te înscrii, accepţi o campanie şi începi să faci bani conducând maşina ta oricând doreşti. Nu eşti obligat la un anumit număr de kilometri, nu trebuie să iei pe nimeni în maşină şi, poate cel mai important, nu te costă absolut nimic!” a mai spus ieșeanul.
Intră pe AdSharing pentru a afla mai multe despre programul unic în Europa.