”Ziua porţilor deschise” şi activităţi aniversare la Liceul Tehnologic Economic de Turism

0
177

În intervalul 1-2 aprilie 2016, la Liceul Tehnologic Economic de Turism, Iaşi se desfăşoară activităţi specifice ”Zilelor Şcolii”, în care sunt antrenaţi toți membrii corpului profesoral şi elevii de la toate nivelele de studii: gimnaziu, liceu şi şcoală profesională.

 

Pentru aniversarea celor 12 ani de existenţă a unităţii de învăţământ, s-au organizat activităţi variate care acoperă atât sfera cultural-artistică, cât şi domeniul mai larg al culturii generale, activităţile practice specifice domeniilor de specializare ale liceului (prezentări de materiale informative, expoziţii de produse realizate în laboratoarele şcolii, vizite tematice în spaţiile destinate pregătirii specifice a elevilor pentru diverse meserii), activităţi de educaţie pentru sănătate, dezvoltare personală şi de sensibilizare asupra unor probleme acute ale societăţii actuale, dezbateri, întreceri sportive şi concursuri.

Devenită  deja tradiție, „Ziua porţilor deschise” este destinată absolvenților de clasa a VIII-a, așteptați să cunoască Liceul Tehnologic Economic de Turism şi activităţile pe care le desfăşoară elevii, dar şi să se familiarizeze cu perspectivele pe care le oferă specializările obţinute de absolvenţii şcolii

Activitățile primei zile se vor încheia cu festivitatea de premiere a elevilor care ne-au reprezentat şcoala cu demnitate la concursurile şi olimpiadele judeţene şi naţionale desfăşurate până în prezent, obţinând premii şi menţiuni, precum şi cu un program artistic organizat special pentru acest eveniment.

Ziua de 2 aprilie va fi marcată prin organizarea concursului  judeţean de „Ştiinţe aplicate”,  aflat la a VII-a ediție și devenit popular în peisajul educațional ieşean.

Încercăm astfel să perpetuăm tradiţia de a marca în mod substanţial şi festiv momentul inaugurării școlii noastre, de  acum 12 ani.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments