Ce a păţit un client care a reclamat dispariţia ciocolatei din îngheţata sa preferată. Nu e poveste

0
130

Un tânăr nemulţumit de faptul că îngheţata pe care a cumpărat-o de la un supermarket din Anglia nu avea toate ingredientele pe etichetă a primit, de la reprezentanţii magazinului, un răspuns care a devenit viral.

 

Tânărul Dav Nash a cumpărat o cutie de îngheţată de la respectivul supermarket, dar a observat că, deşi pe lista de ingrediente era trecută şi ciocolata, aceasta lipsea din compoziţie. Absolvent la Literatură, Dav a făcut o plângere direct pe pagina de Facebook a retailer-ului, făcând o adevărată poveste din „păţania” lui.

 

„A fost odată ca niciodată un mic magazin care producea un foarte special ‘Cornetto’. Acesta nu avea niciun pic de lapte şi conţinea o îngheţată delicioasă de vanilie şi căpşune, prinsă într-un cornet crocant, învelit în ciocolată, cu un topping de căpşună în mijloc. Toată lumea s-a bucurat de această creaţie minunată. Până într-o zi fatidică. Imaginaţi-vă oroarea simtită de cumpărătorii care nu bănuiau nimic din ce avea să se întâmple. După ce au dezvelit cu grijă desertul, au dat peste un cornet moale, fără viaţă… flasc. Ciocolata dispăruse! Cornetul nu mai era o dovadă vie a măiestriei patiserilor. Gata cu capătul satisfăcător din ciocolată”, a scris el, pe pagina de Facebook a respectivului magazin, potrivit Daily Mail.

 

Deşi nu se aştepta, clientul nemulţumit a primit un răspuns pe măsura plângerii lui. Reprezentantul magazinului a „ţesut” şi el o poveste, în care a explicat ce de îngheţata nu conţinea ciocolată.

 

„A fost odată ca niciodată un client în magicul regat al Tescodoniei, care a cumpărat nişte cornete de îngheţată delicioasă. Dar vai, piticii din sătucul ciocolatiu, care fac produsele noastre pe bază de ciocolată, au fost atacaţi de un dragon nemilos, care a transformat ciocolata în scrum. Clientul a rămas fără unul dintre cele mai vitale ingrediente, într-o tragică zi în Tescodonia”, este doar o parte din răspunsul celor de la magazin.

 

Ulterior, clientului i s-a cerut bonului produsului de care nu a fost mulţumit, pentru a primi banii înapoi.

 

(Sursa: libertatea.ro)

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments