Atenție la noile butoane de pe Facebook! Poliția spune să nu le folosim

0
68

Poliţiştii belgieni îi avertizează pe cetăţeni să nu folosească butoanele de reacţie de pe Facebook.

 

Compania a lansat în luna februarie a acestui an şase noi posibilităţi de a reacţiona la o postare, pe lângă butonul „Like”, parţial ca răspuns la cererea utilizatorilor de a introduce butonului „Dislike”, care să le permită să-şi exprime sentimentele faţă de o postare fără să pară că susţin mesajul respectiv, aminteşte The Independent.

 

Însă poliţia din Belgia îi avertizează pe oameni că site-ul foloseşte aceste butoane pentru a colecta mai multe date personale despre utilizatori, pe baza cărora să afişeze reclame mai potrivite.

 

Prin urmare, poliţiştii le recomandă utilizatorilor să evite aceste instrumente dacă vor să îşi protejeze viaţa privată, în condiţiile în care Facebook le poate folosi pentru a-şi da seama când sunt într-o dispoziţie bună. Pe baza acestei informaţii, compania poate decide care este cel mai bun moment pentru a le afişa reclame.

 

„Limitând numărul butoanelor la şase, Facebook mizează pe faptul că îţi poţi exprima gândurile mai uşor, astfel încât algoritmii care rulează în spate au rezultate mai bune. Dând click le spui ce te face fericit. Astfel, Facebook va găsi locul perfect, pe profilul tău, unde să afişeze conţinut care îţi va trezi curiozitatea, dar va alege şi momentul în care să ţi-l arate”, spun poliţiştii belgieni.

 

Ideea este că atunci când eşti fericit, eşti mai receptiv la reclame.

 

(Sursa: ziare.com)

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments